Vážení návštevníci, s cieľom skvalitnenia našich služieb na webových stránkach využívame cookies. Prehliadaním tejto webovej stránky súhlasíte s ich používaním. Viac informácií v "Zásady používania cookies".

DOPRAVA NAD 30€ ZADARMO

VRÁTENIE DO 14 DNÍ

Blog

NAJPREDÁVANEJŠIE




O SPOLOČNOSTI LA OPALA

Históriu značky La Opala začala písať v roku 1988 indická rodina Jhunjhunwala, ktorá bola uchvátená opálovým sklom, v tých časoch v Indii nezvyčajným materiálom. Rodinu k biznisu s opálovým sklom priviedol vtedajší mladý pán Sushil Jhunjhunwala, ktorý v roku 1986 na zahraničných cestách hľadal niečo nové, inovatívne a radikálne odlišné. Tak sa zoznámil s opálovým sklom, ktoré aj priniesol do Indie. Opálové sklo je pôvodne francúzskym objavom a považovalo sa veľmi vzácne, pretože sa ťažko vyrábalo. To však mladého Sushila neodradilo a s odhodlaním takúto výzvu prijal. V roku 1988 založil prvý závod na výrobu opálového skla v Madhupur v Bihare. Výsledkom činnosti závodu bol riad, ktorý bol aj v rovnakom roku uvedený na indický trh a to práve pod značkou La Opala. Tak sa začala nová éra v priemysle stolového riadu. Poslaním spoločnosti je neustále optimalizovať spokojnosť zákazníkov prostredníctvom svojich špičkových produktov. La Opala totiž verí, že je to jediný spôsob ako zabezpečiť trvalý úspech spoločnosti.

Rokmi firma neustále rástla, inovovala a napredovala. V roku 1991 sa stala prvým vývozcom opálového skla. Zatiaľ čo konkurencia zápasila s porozumením a hľadaním správnej výrobnej technológii opálového skla, La Opala mala túto problematiku už dávno zvládnutú a v roku 1996 založila v Bihare ďalší závod, zameraný na výrobu krištáľového skla. Aby zabezpečila špičkovosť svojich výrobkov, spolupracovala s juhokórejskými odborníkmi na výrobu skla, čím dosiahla povestnú, dovtedy nevídanú, dokonalú jemnosť riadov práve z tohto materiálu. V rovnakom roku bol aj uvedený na trh prvý krištáľový riad a to pod značkou „Solitaire“. V roku 1997 sa La Opala stala prvou indickou značkou vyvážajúcou tento riad aj do zahraničia.

Veľmi úspešným sa pre firmu stal rok 2007, kedy vznikla spolupráca s nemeckou luxusnou značkou Rosenthal, ktorej La Opala ako prvá indická spoločnosť začala dodávať krištáľové sklo. To, že firma nie je ľahostajná ani voči životnému prostrediu sa odzrkadlilo v roku 2008, kedy spoločnosť zriadila v Indii ekologicky najmodernejší plne automatizovaný závod na výrobu stolového riadu z opálového skla. Výroba napredovala závratnou rýchlosťou a už v roku 2008 La Opala uviedla na trh prémiovú kolekciu opálového riadu pod názvom „Diva“

V priebehu ďalších rokov spoločnosť nadobudla aj niekoľko ocenení a od svojho založenia v roku 1988 si získala renomé priekopníka technológie opálového skla v Indii. Už mnohé roky je v Indii jednotka medzi výrobcami riadu. Obľúbenou sa stala vďaka jednoduchému nevtieravému dizajnu svojich produktov a hlavne širokou ponukou, kde si na svoje príde naozaj každý.

La Opala bola prvou indickou spoločnosťou, ktorá získala certifikát podľa ISO 9001, pojednávajúcej o životnom prostredí, zdraví a bezpečnosti pri práci. Systém enviromentálneho manažérstva upravuje ISO 14001, ktorého je spoločnosť tiež držiteľom. Výrobky zároveň podliehajú zhode s normami Food and Drug Administration (FDA) USA. Okrem mnohých iných cien,  spoločnosti bolo udelené vládou štátu Jharkhand ocenenie „Udyog Ratna“, ktoré sa každoročne udeľuje indickým spoločnostiam za vynikajúci prínos k hospodárskemu rozvoju krajiny. La Opala je zároveň vedená ako jedna z top 200 ázijských spoločností v zozname časopisu Forbes Asia Best Under a Billion (BUB).

„Made in India“ u väčšiny ľudí evokuje nedôveru spojenú predovšetkým s pochybným spôsobom výroby a nehumánnosti fabrík voči svojim zamestnancom. V prípade La Opala nie je dôvod na paniku čo dosvedčuje certifikát OHSAS: 18001: 2007, pojednávajúci o  manažmente bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.

Výrobky La Opala sú lídrom na indickom trhu a sú obľúbené v krajinách ako USA, Veľká Británia, Francúzsko, Turecko, Stredný východ a juhovýchodná Ázia.

 My v OTELO sa posnažíme urobiť všetko preto, aby sa stali obľúbenými aj u nás na Slovensku.

 

NzE2NGI